Як здійснити повернення товару:
Товар приймається до повернення лише у разі очевидності факту його невикористання.У лакофарбової продукції та автохімії специфіка така, що повернення багатьох товарів, де пошкоджена герметична пломба або порушена цілісність заводського пакування, неможливе.
Ми будемо змушені відмовити у поверненні грошових коштів або заміні на нову продукцію у таких випадках:
-
Споживчі якості та зовнішній вигляд товару не збережені.
-
Відсутні ярлики у первісному вигляді, який був при отриманні товару.
-
Порушена цілісність фірмової упаковки (ящик має бути запечатаний тощо).
-
Знайдено дефекти під час перевірки якості продукції – тріщини, сколи тощо.
-
Покупець не має супровідної документації (накладної, товарного чека).
-
З моменту придбання продукції минуло понад два тижні.
-
Крім того, неможливе повернення товарів, вироблених на замовлення (якщо за вашою заявкою фарба була злита за спеціальною формулою).
Зверніть увагу!
Повернення коштів за продукцію проводиться за вирахуванням вартості послуг з доставки.
З інших міст товар вирушає повернення за рахунок покупця, і всі дії узгоджуються з менеджером.