comment images

 

ДОСТАВКА ПО УКРАЇНІ ТРАНСПОРТНИМИ КОМПАНІЯМИ

 

Нова пошта - надісланий товар зберігається у відділенні 5 днів. Після закінчення цього терміну товар автоматично повертається відправнику. Повторне відправлення – за рахунок покупця.

Делівері - товар відправляється лише за повною передоплатою, накладного платежу немає.

Укрпошта - товар надсилається лише за повною передоплатою, накладного платежу немає.

                                                                                            

ДОСТАВКА ПО ЧЕРКАСАМ І ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

Доставка по Черкаській області здійснюється згідно з маршутом - за згодою з менеджером.

Вівторок 

  • Золотоноша
  • Канів
  • Миронівка
  • Корсунь - Шевченківський
  • Городище

Середа

  • Сміла
  • Шпола

Четвер 

  • Звенигородка
  • Умань
  • Лисянка

Способи оплати

Накладний платіж – замовлення до 200 грн сплачуеться передоплатою на картку приватбанку. Замовлення понад 200грн сплачуеться у розмірі 10% від суми замовлення (але не менше 100грн), а решту суми оплачуєте при отриманні товару (неплатним). В даному випадку транспортна компанія стягує 1-2% від суми накладного платежу, але не менше 15-25грн.

Передоплата - оплата здійснется на каруту  ПРИВАТБАНКА зручними для вас способами. (онлайн, термінал самообслуговування тощо)

Безготівковий розрахунок - оплата складає розрахунковий виходячи з виставленого рахунку на оплату товару. Рахунок дійсний протягом 3-х днів.

 

Як здійснити повернення товару

 

Товар приймається до повернення лише у разі очевидності факту його невикористання.

У лакофарбової продукції та автохімії специфіка така, що повернення багатьох товарів, де пошкоджена герметична пломба або порушена цілісність заводського пакування, неможливе.

Ми будемо змушені відмовити у поверненні грошових коштів або заміні на нову продукцію у таких випадках:

  • Споживчі якості та зовнішній вигляд товару не збережені.
  • Відсутні ярлики у первісному вигляді, який був при отриманні товару.
  • Порушена цілісність фірмової упаковки (ящик має бути запечатаний тощо).
  • Знайдено дефекти під час перевірки якості продукції – тріщини, сколи тощо.
  • Покупець не має супровідної документації (накладної, товарного чека).
  • З моменту придбання продукції минуло понад два тижні.
  • Крім того, неможливе повернення товарів, вироблених на замовлення (якщо за вашою заявкою фарба була злита за спеціальною формулою).

Зверніть увагу!

Повернення коштів за продукцію проводиться за вирахуванням вартості послуг з доставки.

З інших міст товар вирушає повернення за рахунок покупця, і всі дії узгоджуються з менеджером.

cart